Smoothie bowl

 
Frukost när den är som bäst - snabb, enkel och god. Mixa vad du vill till smoothie basen. Toppa med allt du tycker är gott och har hemma. Jag delar med mig av vad jag hade i min som inspiration om du ännu inte är övertygad.
 
Smoothie bowl
1/2 banan
1 dl hallon, frysta
1/2 äpple, skalat
saften från en halv citron
 
Toppa med
1/2 banan, en näve blåbär, en halv kiwi, chia frön, kardemumma, jordnötssmör, sesamfrö
 
Mixa banan, hallon, äpple och saften från citronen. Du vill ha en fast smoothie, så tillsätt ingen vätska.
Häll i skål, toppa med vad du vill, ät!

Kommentarer
Postat av: Christin

Mums vad gott det ser ut och vilken inbjudande uppläggning av maten då fått till :)

2017-09-02 @ 14:54:32
URL: http://christinsshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Glutenfritt

RSS 2.0